Information ang felanmälan

 

EL

Elproblem i lägenhet med eget abonemang, kontakta din elleverantör.

 

 

Vatten o Avlopp

Problem med avlopp i kök eller badrum som beror på stopp i vattenlås eller golvbrunnar åligger hyresgäst att åtgärda.

Om problem uppstår med att avlägsna hinder i avloppsrör kan ni kontakta hyresvärden.

Om ni har kranar som droppar eller Wc-stolar som rinner, har ni skyldighet att meddela detta till hyresvärden.

 

 

Förlust av nyckel

Om ni tappar nyckeln till er bostad, måste ett låsbyte göras och den kostnaden debiteras hyresgästen.

Kostnaderna för låsbyte Ca: 800kr.

Du får/kan göra en kopia efter samtycke av oss.

 

 

Utelåst?

Under arbetstid kan vi hjälpa dig om vi finns på plats.

Vi debiterar en serviceavgift för låsöppning. (milersättning samt timkostnad)

På kvällar och helger sms:ar du oss via journummret som finns under kontakter,

Om vi kan hjälpa dig svarar vi på sms:et.

Om vi inte finns tillhands eller inte kan hjälpa dig , får du ta kontakt med en låssmed .

 

 

Vid felanmälan maila denna information nedan till peter@ypr.se

  • Vad har hänt
  • Adress samt lägenhetsnummer
  • Finns husdjur att ta hänsyn till
  • Kan vi gå in med huvudnyckel
  • Vill du att vi ringer innan vi går in.
  • Hur kan vi komma i kontakt med er.

 

Fyll gärna i kontaktformuläret nedan

jag svarar på era frågor/synpunkter

så fort jag kan.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 

 

YPR Forsbrogatan 5 662 30 Åmål Telefon 0705 513 494 www.ypr.se E-mail. peter@ypr.se