Information ang felanmälan

 

EL

Elproblem i lägenhet med eget abonemang, kontakta din elleverantör.

 

 

Vatten o Avlopp

Problem med avlopp i kök eller badrum som beror på stopp i vattenlås eller golvbrunnar åligger hyresgäst att åtgärda. i annat fall kontakta hyresvärden.

Kranar som droppar eller Wc stolar som rinner kontakta hyresvärden

 

 

Förlust av nyckel

Om du tappar nyckeln till din bostad måste vi göra ett låsbyte och den kostnaden får du betala.

Kostnaderna för låsbyte Ca: 800kr.

Har du tappat en nyckel till de allmänna utrymmena? Vänd dig till kontoret för att köpa en ny.

Du får/kan göra en kopia efter samtycke av oss.

 

 

Utelåst?

Under arbetstid kan vi hjälpa dig om vi finns på plats.

Vi debiterar en serviceavgift för låsöppning. (milersättning samt timkostnad)

På kvällar och helger sms:ar du oss via journummret som finns under kontakter,

om vi kan hjälpa dig svarar vi på smset.

Om vi inte finns tillhands eller inte kan hjälpa dig , får du ta kontakt med en låssmed .

 

 

Vid felanmälan maila denna information nedan till peter@ypr.se

  • Vad har hänt
  • Adress samt lägenhetsnummer
  • Husdjur ja eller nej
  • Kan vi gå in med huvudnyckel
  • Vill du att vi ringer innan vi går in.
  • Hur kan vi komma i kontakt med er.

 

Fyll gärna i kontaktformuläret nedan

jag svarar på era frågor/synpunkter

så fort jag kan.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 

 

YPR Forsbrogatan 5 662 30 Åmål Telefon 0705 513 494 www.ypr.se E-mail. peter@ypr.se